Pracovnělékařské prohlídky v roce 2023

Pracovnělékařské prohlídky v roce 2023 – co musí vědět každý personalista, vedoucí nebo majitel firmy. Proč je důležité zajistit je pro zaměstnance i zaměstnavatele?

Pracovnělékařské prohlídky jsou nezbytnou součástí bezpečnosti a ochrany zdraví na pracovišti. Zaměstnavatelé mají zákonnou povinnost zajistit je pro své zaměstnance, aby minimalizovali rizika pracovních úrazů a nemocí spojených s prací.

Pracovnělékařské prohlídky v roce 2023

V roce 2023 ochrana zdraví a bezpečnosti na pracovišti stále zvyšuje. Zaměstnavatelé budou muset být více ostražití při zajišťování pracovnělékařských prohlídek pro své zaměstnance. Dělat v této oblasti chyby a zapomenout na povinné prohlídky se nevyplácí.

Všechny informace o povinných pracovnělékařských prohlídkách najdete přehledně tady >>

pracovnělékařské prohlídky v roce 2023

Právní požadavky na pracovnělékařské prohlídky

V dnešní době jsou pracovnělékařské prohlídky neodmyslitelnou součástí pracovního procesu. Podniky mají povinnost zajistit svým zaměstnancům pravidelné prohlídky a sledovat tak jejich zdravotní stav. Tento proces je velmi důležitý i z hlediska odškodnění při pracovních úrazech a nemocích z povolání.

Pokud se chcete dozvědět více o

• četnosti a rozsahu prohlídek,
  • obsahu formuláře žádosti o prohlídku
  • a odškodnění při pracovních úrazech a nemoci z povolání,

nenechte si ujít náš kurz Pracovnělékařské prohlídky z pohledu zaměstnavatele a pracovní úrazy a jejich odškodnění.

Kurz Vám poskytne komplexní znalosti z oblasti pracovnělékařských prohlídek a odškodňování pracovních úrazů a nemocí z povolání. Více informací o kurzu najdete tady >>

Naučte se, jak správně zajistit bezpečnost a ochranu zdraví svých zaměstnanců a splňte požadavky právních předpisů. Zajistěte si účast na kurzu „Pracovnělékařské prohlídky z pohledu zaměstnavatele: pracovní úrazy a jejich odškodnění“ . Díky tomu budete mít jistotu, že máte vše v pořádku.